قرآنی آیت کی تفسیر میں ایک روایت پر رہنمائی

Mubashir نے 'آپ کے سوال / ہمارے جواب' میں ‏اپریل 6, 2012 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. Mubashir

    Mubashir ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏فروری 17, 2012
    پیغامات:
    59
    سورة التوبة
    وَلَا تُصَلِّ عَلَىٰ أَحَدٍ مِّنْهُم مَّاتَ أَبَدًا وَلَا تَقُمْ عَلَىٰ قَبْرِهِ ۖ إِنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَمَاتُوا وَهُمْ فَاسِقُونَ 84

    اور آپ کبھی بھی ان (منافقوں) میں سے جو کوئی مر جائے اس (کے جنازے) پر نماز نہ پڑھیں اور نہ ہی آپ اس کی قبر پر کھڑے ہوں (کیونکہ آپ کا کسی جگہ قدم رکھنا بھی رحمت و برکت کا باعث ہوتا ہے اور یہ آپ کی رحمت و برکت کے حق دار نہیں ہیں)۔ بیشک انہوں نے اللہ اور اس کے رسول (صلی اللہ علیہ وآلہ وسلم) کے ساتھ کفر کیا اور وہ نافرمان ہونے کی حالت میں ہی مر گئے،


    سورة النجم
    وَمَا يَنطِقُ عَنِ الْهَوَىٰ 3
    إِنْ هُوَ إِلَّا وَحْيٌ يُوحَىٰ 4
    اور وہ ( نبى ) اپنى خواہش سے كوئى بات نہيں كہتے وہ تو صرف وحى ہے جو اتارى جاتى ہے

    شیخ رفیق طاہر صاحب سورہ التوبہ کی آیت 84 کی تفسیر ابن کثیر میں ایک روایت ھے کہ حضر ت عمر رضی اللہ عنہ حضو ر صلی اللہ علیہ و سلم کے سامنے آ کر کھڑے ھو گیے اور آپ صلی اللہ علیہ و سلم کا دا من تھام لیا اور عر ض کی آپ اس دشمن رب عبدااللہ بن ابی کے نما ز جنا زہ پڑھاٰییں گے حالانکہ یہ دشمن رب ھے لیکن حضو ر صلی اللہ علیہ و سلم نے اس کی نما ز جناز ہ ادا کی۔ اور پھر یہ قرآن کی آیت نازل ھوئ- اور دوسری قرآن کی آیت سورة النجم ھے
    ''کہ اور وہ ( نبى ) اپنى خواہش سے كوئى بات نہيں كہتے وہ تو صرف وحى ہے جو اتارى جاتى ہے''

    ان آیات قرآنی پر تھوڑی رہنمائ کر دین اور جو روایات حضر ت عمر فاروق رضی اللہ عنہ کی طرف منسوب ھے اس کی صحت درکار ھے
     
  2. رفیق طاھر

    رفیق طاھر علمی نگران

    رکن انتظامیہ

    ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏جولائی 20, 2008
    پیغامات:
    7,940
    رسول اللہ صلى اللہ علیہ وسلم کو پہلے اختیار دیا گیا تھأ کہ چاہیں تو انکے لیے دعاء کریں اور چاہیں تو دعاء نہ کریں , خواہ آپ ستر مرتبہ بھی انکے لیے دعائے مغفرت کریں گے تو بھی اللہ انہیں معاف نہیں کرے گا
    اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَفَرُوا بِاللَّهِ وَرَسُولِهِ وَاللَّهُ لَا يَهْدِي الْقَوْمَ الْفَاسِقِينَ (80)
    تو اس موقعہ پر نبی کریم صلى اللہ علیہ وسلم نے اپنا وہ اختیار استعمال فرمایا اور اسکے کے لیے دعائے مغفرت فرمائی۔
    پھر اسکے بعد اللہ تعالى نے وہ آیت نازل فرما دی جسکا آپ نے بھی تذکرہ کیا ہے اور مشرکین کے لیے دعائے مغفرت حرام قرار دے دی گئی ۔ اور انکا جنازہ پڑھنا بھی ممنوع ٹھہرا دیا گیا ۔
    یہ حدیث درست ہے اور صحیح بخاری کتاب الجنائز باب الکفن فی القمیص الذی یکف أو لا یکف .... ح ۱۲۶۹ میں بأیں طور مروی ہے :
    حَدَّثَنَا مُسَدَّدٌ قَالَ حَدَّثَنَا يَحْيَى بْنُ سَعِيدٍ عَنْ عُبَيْدِ اللَّهِ قَالَ حَدَّثَنِي نَافِعٌ عَنْ ابْنِ عُمَرَ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمَا أَنَّ عَبْدَ اللَّهِ بْنَ أُبَيٍّ لَمَّا تُوُفِّيَ جَاءَ ابْنُهُ إِلَى النَّبِيِّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ فَقَالَ يَا رَسُولَ اللَّهِ أَعْطِنِي قَمِيصَكَ أُكَفِّنْهُ فِيهِ وَصَلِّ عَلَيْهِ وَاسْتَغْفِرْ لَهُ فَأَعْطَاهُ النَّبِيُّ صَلَّى اللَّهُ عَلَيْهِ وَسَلَّمَ قَمِيصَهُ فَقَالَ آذِنِّي أُصَلِّي عَلَيْهِ فَآذَنَهُ فَلَمَّا أَرَادَ أَنْ يُصَلِّيَ عَلَيْهِ جَذَبَهُ عُمَرُ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُ فَقَالَ أَلَيْسَ اللَّهُ نَهَاكَ أَنْ تُصَلِّيَ عَلَى الْمُنَافِقِينَ فَقَالَ أَنَا بَيْنَ خِيَرَتَيْنِ قَالَ اسْتَغْفِرْ لَهُمْ أَوْ لَا تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ إِنْ تَسْتَغْفِرْ لَهُمْ سَبْعِينَ مَرَّةً فَلَنْ يَغْفِرَ اللَّهُ لَهُمْ فَصَلَّى عَلَيْهِ فَنَزَلَتْ وَلَا تُصَلِّ عَلَى أَحَدٍ مِنْهُمْ مَاتَ أَبَدًا وَلَا تَقُمْ عَلَى قَبْرِهِ

    تو نبی کریم صلى اللہ علیہ وسلم کا جنازہ پڑھنا بھی عین وحی کے مطابق ہی تھا !
     
  3. Mubashir

    Mubashir ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏فروری 17, 2012
    پیغامات:
    59
    1) مولانا شیخ صاحب تو یہ کہنا کے اس سورہ التوبہ کی آیت کو حضر ت عمر فاروق رضی اللہ عنہ کےکہنے پر اللہ نے اتارا کیاصیح ھے ؟ 2)اورکیا اھل تشیع کی قرآن کی تفسیروں میں یہ واقعہ عبدااللہ بن ابی کے نما ز جنا زہ کا حضر ت عمر فاروق رضی اللہ عنہ کے نام سے درج ھے
    جزاک اللہ خیراً
     
  4. رفیق طاھر

    رفیق طاھر علمی نگران

    رکن انتظامیہ

    ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏جولائی 20, 2008
    پیغامات:
    7,940
    1- نہیں
    ۲- موجود ہے
    [font="_pdms_saleem_quranfont"]تفسير نور الثقلين لمؤلفه عبد على بن جمعة العروسى الحويزى (المتوفى سنة 1112)
    میں مذکور ہے :
    في تفسير علي بن ابراهيم قوله : " استغفر لهم او لا تستغفر لهم
    ان تستغفر لهم سبعين مرة فلن يغفر الله لهم " قال علي بن ابراهيم : انها نزلت لما رجع رسول الله صلى الله عليه واله إلى المدينة ومرض عبدالله بن ابي وكان ابنه عبدالله بن عبدالله مؤمنا ، فجاء إلى النبي صلى الله عليه واله وابوه يجود بنفسه ، فقال : يارسول الله بأبي انت وامي انك ان لم تأت ابي كان ذلك عارا علينا ، فدخل اليه رسول الله صلى الله عليه واله والمنافقون عنده ، فقال ابنه عبدالله بن عبدالله : يارسول الله استغفر له ، فاستغفر له فقال عمر :ألم ينهك الله يارسول الله ان تصلي عليهم او تستغفر لهم ؟ فأعرض عنه رسول الله صلى الله عليه واله فأعاد عليه ، فقال له : ويلك اني خيرت فاخترت ، ان الله يقول : " استغفر لهم او لا تستغفر لهم ان تستغفر لهم سبعين مرة فلن يغفر الله لهم " فلما مات عبدالله جاء ابنه إلى رسول الله صلى الله عليه وآله فقال : بأبي انت وامي يارسول الله ان رأيت ان تحضر جنازته ؟ فحضر رسول الله صلى الله عليه وآله وقام على قبره ، فقال له عمر : يارسول الله ألم ينهك الله ان تصلي على احد منهم ابدا وان تقم على قبره ؟ فقال له رسول الله صلى الله عليه وآله : ويلك وهل تدري ما قلت ؟ انما قلت : اللهم احش قبره نارا وجوفه نارا واصله النار ، فبدا من رسول الله صلى الله عليه وآله ما لم يكن يحب .
    اسی طرح یہی بات [font="_pdms_saleem_quranfont"]تفسير العياشى [/font]مجلد: 2 من ص 101 میں بھی مذکور ہے اور محشى نے البرهان ج 2 : 148 . الصافى ج 1 : 720 کا حوالہ دیا ہوا ہے ۔
    اور تفسیر الصافی میں ہے :
    والعياشي: عن الباقر عليه السلام أن النبي صلى الله عليه وآله وسلم قال لابن عبد الله بن أبي: إذا فرغت من أبيك فأعلمني، وكان قد توفى فأتاه فأعلمه فأخذ رسول الله صلى الله عليه وآله وسلم نعليه للقيام، فقال له عمر: أليس قد قال الله: (ولا تصل على أحد منهم مات أبدا ولا تقم على قبره) ؟ فقال له: ويحك أو ويلك إنما أقول: اللهم إملأ قبره نارا، واملأ جوفه نارا، وأصله يوم القيامة نارا.

    اسی طرح ملا باقر مجلسی کی بد نام زمانہ کتاب بحار الأنوار / جزء 30 / صفحة[572] میں ہے :
    وروى البخاري في تفسير سورة براءة من كتاب تفسير القرآن، ورواه مسلم في باب فضائل عمر بن الخطاب، عن ابن عمر، قال : لما توفي عبد الله ابن أبي جاء ابنه عبد الله بن عبد الله إلى رسول الله صلى الله عليه [وآله]، فسأله أن يعطيه قميصه يكفن فيه أباه فأعطاه، ثم سأله أن يصلي عليه، فقام رسول الله صلى الله عليه وآله ليصلي عليه، فقام عمر فأخذ بثوب رسول الله صلى الله عليه [وآله] فقال: يا رسول الله !أتصلي عليه وقد نهاك ربك أن تصلي عليه ؟ ! فقال رسول الله صلى الله عليه [وآله]: إنما خيرني الله، فقال: * (استغفر لهم أو لا تستغفر لهم إن تستغفر لهم سبعين مرة..) * وسأزيد على السبعين، فقال: إنه منافق. قال: فصلى عليه رسول الله صلى الله عليه [وآله]، فأنزل الله تعالى: * (ولا تصل على أحد منهم مات أبدا ولا تقم على قبره إنهم كفروا بالله) * . وفي رواية أخرى له عن عمر: أنه قال رسول الله صلى الله عليه [وآله]: أخر عني يا عمر ! فلما أكثرت عليه قال: إني خيرت فاخترت، لو أعلم إن زدت على السبعين يغفر له لزدت عليها، قال: فصلى عليه رسول الله صلى الله عليه
    [/font]
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں