یمن جنگ کی وجہ سعودی تیل بم

سوئےمقتل نے 'مضامين ، كالم ، تجزئیے' میں ‏اپریل 14, 2015 کو نیا موضوع شروع کیا

  1. سوئےمقتل

    سوئےمقتل -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏فروری 28, 2015
    پیغامات:
    83
    یمن جنگ کی وجہ سعودی تیل بم

    یمن جنگ کے حوالے سے ایک تھیوری یہ بھی پیش کی جارہی ہے کہ یہ صرف اور صرف تیل کے عالمی بیوپاریوں کی پیدا کردہ ہے ۔عرب سپرنگ کے نام پہ سرمایہ کاری بھی دراصل اسی سے جڑی ہے ۔ کہنے والے کہتے ہیں روس کا 45 فیصد بجٹ تیل شریف سے حاصل ہوتا ہے ۔ ایران کا سالانہ 60 فیصد بجٹ اسی تیل شریف کے رحم و کرم پہ ہے ۔ زہے نصیب امریکہ پانچ چھ سال پہلے دنیا کا سب سے بڑا تیل کا خریدار تھا لیکن ان کو SHALE OIL جیسی ایک نعمت مل گئی جس سے نکلنے والا تیل اتنا ہے کہ اگلی ایک صدی امریکہ موجیں مار سکتا ہے یہ دعویٰ شیل آئل پہ کام کرنے والی ویب سائٹ کا ہے ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    لیکن یہاں ایک مسئلہ بھی ہے ۔امریکہ چاہتا ہے کہ دنیا کا سپلائیر بنے ۔ اب مارکیٹ کی ضرورت پہلے ہی پوری ہو رہی ہے عرب تیل سے ۔اتنی ہی مقدار کا جب کوئی اور تیل لائے گا تو ظاہر ہے سپلائی ڈیمانڈ فارمولے کے تحت قیمتیں نیچے آئیں گی ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اس سے ایک اور مسئلہ پیدا ہوتا ہے امریکی تیل 70 ڈالر فی بیرل کاسٹ سے نکلتا ہے اور دنیامیں سستا تیل سعودی عرب سے نکلتا ہے جو 10 ڈالر فی بیرل سے بھی کم نکلتا ہے ۔اب امریکہ چاہتا ہے دنیا کو تیل بھی وہی دے اور 120 ڈالر فی بیرل پہ دے ۔اب سعودیہ کی بجائے امریکی تیل ئے گا تو سعودیہ کیا کرے سعودیہ قیمتیں گرا کے 50 ڈالر تک لے آیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اب دنیا میں سعودی تیل کی بلے بلے ہوگئی اور دھچکا لگا ایران امریکہ اور انکل روس کو ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    جس کا حل یہ تھا کہ سعودیہ کو اس حد تک الجھایا جائے کہ وہ تیل بیچنا تو دور تیل نکالنا ہی بھول جائے اور اس کے اخراجات اس حد تک بڑھائے جائیں کے قیمتیں آسمان پہ آئیں اور ہم موجیں ماریں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    جس کے لئے سعودی کو ہر طرف سے گھیرا گیا اور آخری حربہ جو آزمایا حوثیوں کاہی آزمایا ۔اب سمند کے جس کوریڈور سے سعودی تیل جاتا ہے اس کی طرف یمنی حوثی پیش قدمی کر رہے ہین اور روزانہ سینکڑوں ٹرالر تیل لے کے گزرتے ہیں وہاں سے ۔اب بالفرض کسی ایک ٹرالر پہ حملہ کردیا حوثیوں نے، تیل سپلائی کی کمپنیاں ہاتھ کھڑا کر دیں گی اور جب تیل لے جانے والا کوئی نہیں ہوگا تو سعودیہ بیچے گا کیا ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    اس سارے تناظر کو دیکھ کے حالیہ امریکہ ایران معاہدہ بھی دراصل اس لیے ہوا کہ امریکہ کا ہزاروں ڈالر کا قرضہ لے کے شیل آئل نکالنے میں کامیاب ہونا اور پھر تیل کا نقصان پہ بکنا امریکہ کو دیوالیہ کر سکتا ہے اور امریکہ کو ایرانی بم سے کوئی خطرہ نہیں بلکہ صرف سعودی تیل بم سے خطرہ ہی ہے لہذا اس کا ستیاناس کرنے کے لئے سارے یار متحد ہوچکے ہیں ۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
     
Loading...

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں