اقبال کے اشعار اور توحید

شاہد نذیر نے 'نقد و نظر' میں ‏فروری 20, 2010 کو نیا موضوع شروع کیا

موضوع کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے کھلا نہیں۔
  1. عائشہ

    عائشہ ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏مارچ 30, 2009
    پیغامات:
    24,485
    كُكڑوں کوں - URDU MAJLIS FORUM[​IMG]
     
  2. جاسم منیر

    جاسم منیر Web Master

    شمولیت:
    ‏ستمبر 17, 2009
    پیغامات:
    4,636
    میں نے "اگر" کا صیغہ استعمال کیا ہے۔ ارسلان بھائی، اور "اگر" میری اردو اتنی کمزور نہیں ہے تو جہاں تک مجھے پتہ ہے "اگر" کا لفظ تب استعمال کیا جاتا ہے جب ایک ہی بات کے 2 یا اس سے زیادہ مطلب نکلتے ہوں تو بات کرنے والا اسے استعمال کرتا ہے اور بات کرنے والے کو خود بھی اسکے بارے میں صحیح سے علم نہیں‌ہوتا۔۔

    ابھی تو ایک شعر کو ثابت کرنے کی کوشش کی ہے، باقی ان شاءاللہ زندگی رہی تو پھر کبھی۔اسی تھریڈ میں کسی دوست نے کہا تھا کہ ایک وقت میں علامہ اقبال پر صوفیت کا اثر تھا لیکن بعد میں انہوں سے اس سے توبہ کر لی تھی۔تو جو اشعار انہوں نے صوفیت کے دور میں کہیں ہو تو یہ بھی ہو سکتا ہے کہ ان سے کچھ شرک کی بو آتی ہو، اور ظاہر بات ہے جب انہوں نے صوفیت سے توبہ کر لی تو پھر تو انہوں نے ایسے اشعار نہیں کہیں ہوں گے۔۔ اب اس بات کا میرے پاس کوئی حوالہ نہیں ہے کہ کیا واقعی ایسا ہوا تھا۔ "اگر" ہو گا تو ان شاءاللہ ضرور دوں گا۔۔
    باقی شاہد بھائی کا میں دل سے احترام کرتا ہوں، ماشاءاللہ وہ صاحب علم بھی ہیں، لیکن "اگر" اس شعر میں شاعر نے حدیث کا مفہوم بیان کیا ہے تو اسمیں کوئی غلط بات نہیں۔۔
     
  3. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
  4. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    5,050
    شاید نذیر بھائی!
    میں پہلے بھی اقبال کے ذہنی ارتقا پر عرض کر چکا ہوں۔
    کیا آپ بھی کبھی کفریہ و شرکیہ عقائد کے حامل نہیں تھے۔ اور کیا ان کو لے کر آج آپ پر کفر کا فتویٰ لگانا ٹھیک ہو گا۔ باقی آپ مجھے اپنا رابطہ نمبر دیں۔ میں آپ کو یہ مسئلہ فون پر تفصیلا" سمجھاؤں گا۔ ان شاء اللہ
     
  5. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    اگرچہ تو اقبال نے یہ شاعری اس دور میں کہی تھی جب وہ صوفیت سے متاثر تھا اور بعد میں اس نے رجوع کر لیا تھا

    تو یہ بہت اچھی بات ہے اگر ایسا ہے تب۔۔۔۔۔۔۔۔۔

    پھر اس کا معاملہ اللہ کے ذمہ ہے

    اور پھر آپ لوگ یہ بھی کہہ رہے ہیں کہ اس نے یہ شاعری صوفیت کے دور میں کی ہے

    تو سوال یہ پیدا ہوتا ہے آپ اس کے صحیح ہونے کے حق میں اتنی بحث کیوں کئے جارہے ہیں حالانکہ شاہد نزیر بھائی نے واضح طور پر یہ ثابت کر دیا ہے کہ اس کے یہ اشعار غلط ہیں پھر اس کے صحیح ہونے کے بارے میں اتنی لمبی بحث بھی کئے جارہے ہیں۔

    اگر ایسا ہی ہے تو پھر ان شعروں کو غلط تو مانیں اور پھر وہ شاعری یہاں بیان کریں جو اس نے بعد میں رجوع کرنے کے بعد کی ہو۔

    علم کو چھپاو نہ میرے بھائیو یہاں بیان کرو تاکہ سب کو پتہ چلے۔

    دولت تو لوگ ایک دوسرے سے چھپاتے ہیں آپ علم چھپا رہے ہیں۔

    مانا کہ فون پر بہت اچھی باتیں کرتے ہیں بھائی سلمان

    لیکن یہاں بھی بیان کریں نا۔

    دیکھیں آپ لوگ حق بیان کریں دلیل کے ساتھ آپ ہمیں اللہ کے فضل سے حق کو تسلیم کرنے والا پائیں گے ان شاءاللہ

    لیکن جب آپ لوگوں میں سے کسی کے دلائل جو کہ اتنے پرفیکٹ نہیں ہوتے وہ ہم نہیں تسلیم کرتے تو ہم کو کئی کئی القابات دئے جاتے ہیں کبھی جزباتی تو کبھی کچی عمر کا۔

    بھائیو اس اللہ کے بندے شاہد نزیر کا بھی صبر دیکھو کہ اس کی ایک بھی بات نہیں مانی گئی لیکن وہ پھر بھی دلیل دیتے ہیں

    اللہ تعالیٰ ہمارے پیارے بھائی شاہد نزیر کے علم و عمل میں برکت عطا فرمائے آمین۔
     
    Last edited by a moderator: ‏جولائی 3, 2010
  6. جاسوس

    جاسوس -: مشاق :-

    شمولیت:
    ‏دسمبر 4, 2007
    پیغامات:
    356
    میں نے اپنی پوسٹ میں اپنا سوال ہائی لائیٹ کر دیا ہے، جس کا جواب آپ کی پوری پوسٹ میں نہیں ہے۔
     
  7. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    جناب آپ کے اس سوال کا جواب یہ ہے کہ میں نے نا صرف اس تھریڈ کے موضوع پر اعتراض کیا ہے بلکہ اس کو ڈیلیٹ کرنے کا بھی کہا تھا مجلس منتظمین میں۔

    اب یہ ڈیلیٹ نہ کریں یا تھریڈ کا نام تبدیل نہ کریں تو اس میں میرا تو کوئی قصور نہیں ہے۔

    اور جہاں تک دلچسپی کا سوال ہے تو وہ دلچسپی صرف مذاق کے لئے کنوارے پن کے موضوع پر ہے۔

    جو کہ صرف مذاق کہ طور پر اور ٹائم پاس کے لئے ہے اور کچھ نہیں۔

    امید ہے آپ کو جواب مل چکا ہو گا۔

     
  8. ابومصعب

    ابومصعب -: منفرد :-

    شمولیت:
    ‏اپریل 11, 2009
    پیغامات:
    4,067
    میں صرف یہ کہنا چاہونگا کہ علامہ اقبال کے نظریات سے اختلاف کرتے کرتے کیوں‌لوگ مرحوم کے حق میں ناشائستہ الفاظ استعمال کرنے لگے ہیں۔
    اللہ انکی مغفرت فرمائے۔۔۔اگر ان سے چوک ہوئی بھی ہو۔۔۔ورنہ ہم بات کرتے کرنےانکے حق میں "اس کو" اور ایسے الفاظ استعمال کرکے کیوں اپنے غصہ کا اظہار کرنے لگے ہیں۔۔۔! واللہ اعلم
     
  9. جاسوس

    جاسوس -: مشاق :-

    شمولیت:
    ‏دسمبر 4, 2007
    پیغامات:
    356
    شرکیہ امور میں ساتھ دینا بھی اتنا ہی قابلِ مواخذہ ہے جتنا شرک کرنا، ، ، چاہے مذاق ہو یا سنجیدہ
     
  10. جاسوس

    جاسوس -: مشاق :-

    شمولیت:
    ‏دسمبر 4, 2007
    پیغامات:
    356
    میں تو سمجھا تھا کہ توحید پر نو کمپرومائز کرنے والے کو شرک کی پوری تعریف معلوم ہوگی، افسوس کہ ایسا نہیں ہے، جناب جو تعریف آپ نے کی ہے وہ ادھوری ہے۔ اونلی 50 پرسنٹ، ، ،
     
  11. dani

    dani نوآموز.

    شمولیت:
    ‏اکتوبر، 16, 2009
    پیغامات:
    4,329
    یہی تو فرق ہے علم اخلاق کے بغیر بے فائدہ
     
  12. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    یہ صرف سمجھانے کے لئے لکھا ہے

    میرے پاس

    توحید فی الذات
    توحید فی الصفات
    توحید فی العبادت

    اور

    شرک فی الذات
    شرک فی الصفات
    شرک فی العبادت

    پر تفصیل موجود ہے الحمد للہ
     
  13. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    لیں جاسوس بھائی میری ریپلائی کو ڈیلیٹ کر دیا گیا ہے حق برداشت نہیں ہوا نا

    جاسوس بھائی اب انصاف کے ساتھ بتائیں یہ کیا ہے۔
     
  14. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    788
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ!

    قابل احترام جاسم منیر بھائی آپ نے ان دو احادیث کو اقبال کے شعر کا مصداق قرار دیتے ہوئے ایک بہت بڑی بنیادی غلطی کی ہے۔ وہ غلطی یہ ہے کہ ان دونو ں احادیث میں جنت کا زکر ہے جو دارلجز ا ہے وہاں کوئی عمل نہیں کرسکے گا جبکہ اقبال کے مذکورہ شعر میں عمل کی بات ہے یعنی خودی کو کر بلند اتنا ، مومن کےلئے اقبال کا یہ پیغام عمل کے ساتھ خاص ہے اور عمل کرنے کی جگہ دنیا ہے جنت نہیں اسلئے آپ کی پیش کردہ احادیث اور اس شعر میں کوئی ربط اور باہمی تعلق نہیں ہے۔ پھر آپ کی یہ بات خارج از امکان ہے کہ یہ شعر کہتے ہوئے اقبال کے زہن میں بھی یہی احادیث ہونگی۔ آپ سے درخواست ہے کہ کسی حدیث کو اقبال کے شعر پر فٹ کرنے سے پہلے غور کر لیا کریں کہ حدیث کی شعر کے ساتھ کوئی مطابقت یا مماثلت بھی ہے یا نہیں۔ آپ ایک مرتبہ پھر کوشش کریں کیونکہ آپ کی یہ کوشش ناکام ہو گئی ہے۔

    آپ نے آخر میں یہ بھی فرمایا ہے کہ آپ اقبال کو صوفی ماننے کے لئے تیار نہیں ہیں۔ اسکے لئے عرض ہے کہ میں نہ مانوں کا تو میرے پاس کوئی علاج نہیں ہے اگر دلیل آپ پر اثر انداز ہوتی ہے تو آپ میری سابقہ پوسٹ پڑھ لیں جہاں اقبال کو خود انکے عمل سے انکے ناقدین کی زبانی اور انکے اشعار کی بنیاد پرصوفی ثابت کیا گیا ہے۔ اور یہ بات ہر گز مت بھولئے گا کہ ایک صوفی کے پاس شرک اور ضلالت کے علاوہ کچھ نہیں ہوتا جسے وہ دوسروں کو دے سکے۔

    اگر پھر بھی آپکو اقبال کے صوفی ہونے کا انکار ہے تو ہم آ پ کی بات ماننے کے لئے تیار ہیں بس آپ صرف ایک عدد دلیل فراہم کردیں جو تمام زندگی اقبال کے صوفی ہونے کی نفی کرتی ہو۔ اگر اقبال نے آخر میں صوفیت سے رجوع کر لیا تھا تو اس سے آپ کو کوئی فائدہ ہر گز نہیں ہوگا کیونکہ اقبال کے جن اشعار پر بحث ہو رہی ہے اور اقبال کے آخری عمر کے نہیں ہیں۔
    والسلام
     
  15. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    788
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ!

    طالب علم نےپوسٹ نمبر 105 پر اقبال کو الہامی شاعر قرار دیا ہے یعنی اقبال کی شاعری اسکے کفریہ ، شرکیہ اشعار اور مغلظات سب نعوذباللہ، اللہ کی طرف سے تھے۔استغفراللہ!

    مجھے یہ سمجھ میں نہیں آتا کہ معترضین کو ہماری ہجے کی غلطیاں، اردو کی خامیاں اور اشعار کی بدزوقی تو نظر آجاتی ہے لیکن اقبال کو الہامی شاعر قرار دینے پر کوئی اعتراض نہیں ہوتا۔حتی ٰکے کسی نے اس عبارت کا نوٹس تک نہیں لیا،شاید ہمارے مخالفین اقبال کو الہامی شاعرہی سمجھتے ہیں۔ اسلئے اقبال کے کفر اور شرک کو جو ان کے اشعار سے ظاہر ہے کو مشرف بہ اسلام کرنے کی کوششوں میں جان ہلقان کر رہے ہیں۔
     
  16. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    5,050
    شاہد نذیر بھائی اسی لیے کہتے ہیں کہ خوب سوچ اور سمجھ کر بولنا چاہیے۔ آپ نے طالب علم بھائی کو "رگڑا" دیا جب کہ وہ آپ کی ہی بات کہ رہے تھے اور اقبال کو الہامی شاعر کہنے والوں کا رد کررہے تھے۔
     
  17. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    788
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ!

    میں معافی چاہتا ہوں میں اپنی بات درست طریقے سے بیان نہیں کرسکا۔ اصل میں، میں یہ کہنا چاہتا تھا کہ جیساکہ طالب علم بھائی نے اقبال کو الہامی شاعر لکھا ہے۔(اگرچہ وہ دوسروں ہی کی ترجمانی کر رہے ہیں)لیکن اعتراض کرنے والوں کو ان لوگوں پر بھی تو اعتراض کرنا چاہئے جو اقبال کو الہامی شاعر سمجھتے یا کہتے ہیں۔ یا اعتراض کے تیر صرف ہم ہی پر برسائے جائینگے جو غلط اشعار اور انکے اندر چھپے ہوئے غلط عقیدوں کو بیان کر رہے ہیں والسلام
     
    Last edited by a moderator: ‏جولائی 5, 2010
  18. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    بہت ہی زبردست جواب دیا بھائی شاہد نزیر آپ نے

    اللہ آپ کو اس کا اجر عظیم عطا فرمائے آمین۔
     
  19. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    بھائی یہ کہتے ہیں کہ اقبال نے یہ شاعری اس دور میں کی تھی جب اس پر صوفیت کا اثر تھا بعد میں اس نے رجوع کر لیا تھا

    میں نے ان کو کہا ہے کہ تم لوگ اس دور کی شاعری لکھ دو جس دور میں اس نے صوفیت سے رجوع کر لیا تھا۔

    لیکن ابھی تک کسی نے نہیں لکھا۔
     
  20. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    5,050
    یار آپ لوگ اس طرح نہیں سمجھین گے!!!
    آپ بتلائیں کیا چاہتے ہیں؟؟؟ اقبال پر کفر کا فتویٰ؟؟؟؟؟
    اگر آپ اس قابل ہیں تو لگائیں فتوٰی۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔۔
    پھر میں آپ سے بات کرتا ہوں۔
     
Loading...
موضوع کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے کھلا نہیں۔

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں