اقبال کے اشعار اور توحید

شاہد نذیر نے 'نقد و نظر' میں ‏فروری 20, 2010 کو نیا موضوع شروع کیا

موضوع کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے کھلا نہیں۔
  1. ابومصعب

    ابومصعب -: منفرد :-

    شمولیت:
    ‏اپریل 11, 2009
    پیغامات:
    4,067
    السلام علیکم
    میں سمجھتا ہوں‌کہ انتیظامیہ اب یہاں‌مداخلت کرے۔۔۔اور احسن طریقےسے بات کو منطقی انجام یعنی۔۔۔۔اپنی اپنی انڈرسٹانڈنگ کہہ کر ٹاپک کو کلوز کیا جاسکتا ہے۔کیونکہ آزادی رائے اپنا حق ہے۔۔لیکن جب بات سے بات چلتے چلتے کافی دن ہوجائیں۔۔اور پھر۔۔۔بات بگڑتی نظر آئے تب ایسے ٹاپکس اور موضوعات سے فائدہ کے بجائے نقصان نہ ہوجائے۔۔۔!بس میری رائے ہے یہ۔۔۔جو ڈسٹ بن میں‌بھی چلی جائے تب بھی میں‌ناراض نہیں ہوں۔۔۔اور میری رائے۔۔۔کسی کے ریمارکس پر نہیں‌ہے۔۔۔!
    شکریہ
     
  2. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    788
    السلام علیکم ورحمتہ اللہ!
    آپ بالکل غلط سمجھے ہیں ہم بالکل بھی اقبال پر کفر کا فتویٰ نہیں لگانا چاہتے ۔ اور یہ اس بات کی بھی دلیل ہے کہ آپ نے میرا موقف سمجھنے اور سابقہ پوسٹس پر موجود بحث پڑھنے کی بھی کوشش نہیں کی ورنہ آپ پر میرا نقطہ نظر واضح ہوجاتا اور آپ کو اسطرح کا مطالبہ کرنے کی ضرورت پیش نہ آتی ۔ اس سلسلہ میں میرا صحیح موقف جاننےکے لئے پوسٹ نمبر 27 اور پوسٹ نمبر 79کا مطالعہ کریں جسکا کچھ حصہ درج زیل ہے۔


     
  3. شاہد نذیر

    شاہد نذیر -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏جون 16, 2009
    پیغامات:
    788
    میں سمجھتا ہوں کہ انتظامیہ کو یہاں مداخلت نہیں کرنی چاہیئے اور آزادانہ بحث جاری رہنی چاہیئے۔ نیا آنے والا یا تھریڈ کا مطالعہ کرنے والادونوں طرف کے دلائل پڑھ کر خود ہی فیصلہ کر لے گا کہ کیا صحیح ہے اور کیا غلط۔
     
  4. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    نا میرے بھائی نا یہ غلط بات ہے کوئی بھی ہماری بحث پڑھنے والا آپ کی اس قسم کے لہجے کو دیکھ کر کیا کہے گا۔

    ہم تو آپ لوگوں سے دلیل مانگ رہے ہیں اور آپ لوگوں کا یہ سلوک کہ سخت لہجے میں آجائیں۔

    نا میرے بھائی آپ بھی ہمارے لئے معزز ہیں لیکن آپ یہ کہیں کہ جس طرح ہم کہہ رہے ہیں تو مانتے جاو یہ نہیں چلے گا

    دلیل ہے تو دیں ورنہ بحث سے اجتناب کریں۔


    بھائی جان ہماری کیا جرات ہم فتوی لگائیں ہم نے تو اقبال کے کچھ اشعار کو قرآن و حدیث کی رو سے غلط ثابت کیا ہے

    آپ دلیل دینے کے قابل ہیں تو دیں دلیل۔

    بات آپ اب بھی کر لیں بھائی جان لیکن دلیل سے۔
     
  5. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398

    بھائی جان جب یہ آپ کی دلیل کا سامنا نہیں کر سکتے تو آخری یہی اختیار استعمال کریں گے کہ تھریڈ مقفل کر دیں۔
     
  6. عبدل

    عبدل -: مشاق :-

    شمولیت:
    ‏جون 29, 2010
    پیغامات:
    320
    الحمدللہ جو میں چاہتا تھا وہ ھی ھوا میں اقبال کو صوفی اور پیر پرست سمجھتا تھا اسی لیے میں نے بات شروع کی تھی الحمدللہ اب اس موضوع پر کافی دلائل آگئے ھیں
    شاھد نذیر بھائی کا شکریہ انھوں نے کافی دلائل دئیے جس سے میرے علم میں اضافہ ھوا ھے-
    رہی بات ہجے لکھنے کی تو اس کا عقیدے کے ساتھ کیا تعلق ھے کیا ان پڑھ آدمی کسی شرک کرنے والے کو مشرک نہیں کہہ سکتا؟؟؟
     
  7. جاسم منیر

    جاسم منیر Web Master

    شمولیت:
    ‏ستمبر 17, 2009
    پیغامات:
    4,636
    اگر اس مشرک شخص نے سچے دل سے اپنے شرکیہ عقیدے، اپنے شرکیہ نظریات اور اپنی شرکیہ سوچ سے توبہ کر لی ہو، تو پھر تو کوئی بھی اسے مشرک نہیں کہہ سکتا، ہاں، اگر ایسانہیں تو پھر اسے مشرک کہنے نہ کہنے سے کوئی فرق نہیں پڑتا، قرآن و سنت کی رو سے تو وہ مشرک ہے نا۔۔۔۔
    امید ہے سمجھ گئے ہوں گے۔۔۔
     
  8. طالب علم

    طالب علم -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏نومبر 24, 2007
    پیغامات:
    960
    ازراہ مہربانی، تحمل سے کام لیجئے

    دو باتیں لکھوں گا:

    1) صرف انبیاء ہی معصوم عن الخطاء ہوتے ہیں اور کوئی نہیں۔ شعرا کی باتوں میں خشک و تر سب کچھ ملتا ہے وہ ہر وادی میں بھٹکتے ہیں۔ اقبال کی شاعری میں وطنیت بھی ہے اور اس کا رد بھی، عشق و مستی بھی ہے اور عشق بتاں سے پرہیز کی نصیحت بھی، تصوف بھی ہے، صوفیا کی سپورٹ بھی ہے اور قبر پرستی پر طنز بھی، اقبال کی شاعری پڑھیں گے تو سب کچھ مل جائے گا۔ لیکن ہماری ہدایت کے لئے جو کافی تھا وہ نازل ہو چکا۔ ہمارے حکیم الامت نبی صلی اللہ علیہ وسلم تھے جو کہ مکہ میں پیدا ہوئے تھے اور ان پر اپنے رب کی طرف سے وحی نازل ہوتی تھی جبکہ اقبال مرحوم پر نہیں

    2) اللہ بے نیاز ہے جسے چاہے پخشے، جسے چاہے عزاب دے۔ اقبال کا خاتمہ کس عقیدہ پر ہوا ہے ؟ یہ اللہ کو پتہ ہے۔ ہماری نجات کا دارومدار اقبال کے عقیدے کے درست ، غلط ہونے پر نہیں ہے۔ ان کے لئے ان کے اعمال اور ہمارے لئے ہمارے اعمال۔ ہماری قوتیں اقبال کو مشرک ثابت کرنے کی بجائے شرکیہ اعقائد و اعمال پر صرف ہونی چاہییں۔

    اگر کسی بھائی کے جزبات کو ٹھیس پہنچی ہو تو معزرت خواہ ہوں
     
  9. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    آپ نے بہت اچھی باتیں کی ہیں طالب علم بھائی آپ کی باتیں پڑھ کر خوشی ہوئی جزاک اللہ خیرا
     
  10. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    5,050
    بالکل بھائی یہی بات ہے۔ اگر کوئی اچھی چیز مل جائے تو اسے لے لینا چاہئے۔اور غلط بات کو چھوڑ دینا چاہیے۔ کسی پر فتویٰ لگانا ہمارا کام نہیں
     
  11. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
    بھائی سلمان صرف آپ کی بات میں میں تھوڑی سی ترمیم کرنا چاہوں گا کہ

    وہ چیز جو حق پر ہو مل جائے تو اسے لے لینا چاہیے۔

    کیونکہ کہ بھائی ہم انسانوں کا نفس ایسی چیزوں کو اچھا محسوس کر سکتا ہے جو قرآن و حدیث کے خلاف ہوں۔
     
  12. اہل الحدیث

    اہل الحدیث -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 24, 2009
    پیغامات:
    5,050
    اچھی سے میری مراد قرآن و سنت کے مطابق بات ہے۔
     
  13. محمد ارسلان

    محمد ارسلان -: Banned :-

    شمولیت:
    ‏جنوری 2, 2010
    پیغامات:
    10,398
  14. طالب نور

    طالب نور -: رکن مکتبہ اسلامیہ :-

    شمولیت:
    ‏مارچ 28, 2008
    پیغامات:
    366
    جزاک اللہ، میرے خیال میں اس موضوع پر یہ ایک بہترین بات ہے۔ اللہ ہم سب کو کفر و شرک سے براءت کرنے اور کتاب و سنت کو اپنانے کی توفیق دے، آمین۔
     
  15. رانا ابو بجاش

    رانا ابو بجاش ركن مجلس علماء

    شمولیت:
    ‏جولائی 15, 2009
    پیغامات:
    80
    ڈاکٹر اقبال ملت کا درد رکھنے والے ایک عظیم شاعر تھے۔ان کی شاعری کازیادہ تر حصہ انتہائی قابل قدر ہے تاہم وہ عالم دین نہ تھے اس لئے تعبیر دین میں ان سے فاش غلطیاں ہوئیں۔ان کا مجموعہ خطبات فکرونظر کی کجی پر صراحت سے دلالت کناں ہے۔
     
Loading...
موضوع کی کیفیت:
مزید جوابات کے لیے کھلا نہیں۔

اردو مجلس کو دوسروں تک پہنچائیں